7.11, esmaspäev

Ärkasin hommikul rannas palmi all. Üles vaadetes nägin palmi otsas suuri kobaras asetsevaid kollaseid kookospähkleid. Õnneks hoiti neid seal vägagi kinni. Ei taha mõelda, kui mõni oleks keset ööd alla kukkunud. Päike oli juba tõusnud, väike kollane ketas oli ookeani kohal. Vesi oli jälle eresinine ja uskumatult kaunis.

Hommikust käisime söömas samas kohas, kus öösel koogitripil. Värskeltpressitud mahl ja pannkoogid puuviljade ja jogurtiga, nämmmmm 🙂

Ülilaheda sisustusega restoran oli ka vaatamiseks väga kaunis. Pärast sööki võtsime kohad sisse maja ees olevates rannatoolides. Üks vennike tuli küsima, et kas meil on nende juures toad. Minu vastuse peale, et me sööme siin igal õhtul ja hommikul soovis ta meile ilusat päeva.

Superpehme nahksisuga lamamistoolid, valge liiv, eresinine vahuste lainetega ookean, päike paistmas läbi palmivõõrikute – võisin järjekordselt tõdeda, et elu on lill 🙂 Võtsime nii paar tundi päikest ja oli aeg Cancuni poole teele asuda. Samal päeva õhtul pidime ära andma oma rendiautod.

Rannal käisid pidevalt filmi – ja reklaamivõtted. Ime küll, kui meie grupist mõni kohaliku seriaali kaadrites ei sebi. Üks musta pearätiga väga paks ja väga koledasti karjuv režissöör palus meil lõpuks lahkuda. Seda me ka tegime, võttes nende õnnetuseks kaasa ka päikese. Peale meie ärasõitu 5 minuti jooksul läks taevas mustaks ja hakkas ladistama vihma. Olime teel Cancuni poole.

Cancun tervitas meid vihmaga nagu sealt eelmisel korral lahkudeski. Huvitav, kas Cancun jääbki meelde kui paduvihmade koht? Sõitsime lennujaama juurde. Laadisime oma kompsud maha läheduses asuva varjualuse (äkki oli see veel mitte kasutuses olev bussipeatus) alla. Mõned meie hulgast olid haiged, nemad võtsid takso ja läksid hotelli. Meie pakkisime oma magamiskotid ja –matid lahti ja veetsime viimase öö Mehhikos sooja ning mõnusa taeva all. Mõned kümned meetrid eemal asuva lennujaama ruumid olid konditsioneeriõhust jäiselt külmad ja steriilse valgusega, miks oleksimegi seal pidanud ööbima.